Saturday, December 31, 2016

با این 15 غذا چربی شکم را آب کنید!

آیا در این زمستان می خواهید به وزن ایده آل خود برسید و چربی های شکمتان را آب کنید؟

 پستوی دانه کدوتنبل:

شما می‌توانید دانه‌های کدو تنبل را با ریحان، پنیر پارمسان و سیر ترکیب کنید تا یک پستوی عالی داشته باشید. همچنین می‌توانید آن را تفت دهید و بر روی سالاد خود بریزید. برای اینکه بتوانید از مزایای آن بهترین استفاده را ببرید، در سوپ خود اضافه کنید.

چای سبز داغ:

با فرا رسیدن فصل زمستان، اگر بتوانید روزانه ۴ الی ۵ فنجان چای سبز داغ بخورید نه تنها گرم خواهید شد بلکه سرعت متابولیسم بدن نیز افزایش پیدا می‌کند و کالری‌های بیشتری سوزانده می‌شود. در چنین شرایطی چربی‌های شکمی نیز آب خواهد شد. این موضوع به خاطر پلی فنولی است که در چای سبز یافت می‌شود. این پلی فنول با نام EGCC شناخته شده است. همچنین چای سبز حاوی آمینو اسید تیانین است که هوشیاری ذهنی و آرامش را برای شما به ارمغان می‌اورد و به شما کمک می‌کند تصمیمات منطقی و عاقلانه ای بگیرید. به همین خاطر به جای مصرف غذاهای پر چرب و پر کالری به غذاهای سالم روی خواهید اورد.

کلم بروکسل تفت داده شده:

این گیاه با وجود مواد مغذی فراوانی که در خود دارد یکی از غذاهای عالی برای بدن محسوب می‌شود. شما می‌توانید کلم بروکسل را با ادویه‌های مختلف تفت دهید و مواد مغذی دیگری به آن بیفزایید. این ماده یکی از گیاهان ایده آل برای کاهش وزن است زیرا سرشار از فیبر است و می‌تواند سم زدای خوبی برای بدن باشد.


حمص چغندر:

برای اینکه رنگ صورتی به حمص خود بدهید، آن را با چغندر ترکیب کنید. زمانی که چغندر را می جوشانید، دو قاشق غذاخوری آب لیموی تازه به آن اضافه کنید تا بتواند رنگ زیبا و درخشان آن را حفظ کند. بعد از اینکه آن را به نخود، روغن زیتون و تاهینی اضافه کردید و حمص را ایجاد نمودید، رنگ صورتی زیبایی خواهید داشت. سعی کنید از دستور پخت‌های دیگری برای استفاده از چغندر در مواد غذایی استفاده کنید.

آلو خشک:

تابستان بهترین زمان برای تهیه میوه‌های خشک است. پاییز و زمستان نیز بهترین زمان برای اضافه کردن این مواد به رژیم غذایی است. آلوی خشک یکی از بهترین مواد طبیعی برای درمان یبوست است. خوردن چهار الی پنج عدد آلوی خشک در روز، سه گرم فیبر وارد بدن می کند. نیمی از فیبر موجود در آن نامحلول است و به سرعت غذا در روده کمک می‌کند. نیم دیگر آن فیبر محلول با سرعت پایین است که برای بهبود سیری بسیار مفید است و می‌تواند کلسترول خون را پایین بیاورد و سطح قند خون را تنظیم نماید. هر دو نوع فیبر به سلامت روده‌ها کمک می‌کند.

کدو حلوایی و اسپاگتی:

زمانی که هوا سرد است، کدو حلوایی به همراه اسپاگتی یکی از بهترین جایگزین‌ها برای اسپاگتی تنهاست. این غذا یک وعده غذایی سالم است و تنها یک پیمانه از آن ۴۰ کالری دارد. این مقدار کالری حدود ۷۵ درصد کمتر از کالری دریافتی از یک پیمانه پاستای ساده است. همچنین این ماده سرشار از فیبر است. این موضوع بدین معناست که می‌تواند مدت زمان زیادی شما را سیر نگه ‌دارد و به کاهش چربی‌های شکمی کمک کند.

کیوی:

این میوه ممکن است ظاهر کوچکی داشته باشد اما در برگیرنده اکتینیدین است. همانطور که می‌دانید اکتینیدین آنزیم منحصر به فردی است که در کیوی یافت می‌شود و با شکستن پروتئین در بدن به هضم غذا کمک می‌کند. کیوی همچنین سرشار از فیبر پربیوتیک است که به روده کمک می‌کند سلامت بهتر و بیشتری داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که مصرف روزانه کیوی به اجابت مزاج کمک می کند. به همین خاطر نصف پیمانه از آن می‌تواند بسیار مفید باشد.

رازیانه:

تقریبا همه سبزیجات برای سلامت بدن مفید هستند زیرا به محرک‌هایی که باعث تحریک معده می‌شوند و نفخ را ایجاد می‌کنند کمک می‌کند از معده خارج شود. در این میان رازیانه قدرت شگفت انگیزی دارد. این ماده در پاییز و زمستان بسیار عالی است و به کاهش نفخ و گاز معده کمک می‌کند. رازیانه منبع خوبی از پتاسیم است و به بازسازی تعادل طبیعی سطح مایعات در بدن و بهبود نفخ کمک می‌کند. سعی کنید آن را به سالاد و غذاهای خود اضافه کنید.

قارچ:

اگر بدانید قارچ چه مزایای شگفت انگیزی برای بدن دارد حتما از آن در وعده‌های غذایی خود استفاده خواهید کرد. فصل پاییز بهترین زمان برای تهیه سس‌های مبتنی بر گوجه فرنگی و قارچ است. همچنین شما می‌توانید آن را تفت دهید و به سالاد و غذاهای خود بیفزایید. استفاده از قارچ به خاطر داشتن چربی و کالری اندک می‌تواند به کاهش چربی‌های شکمی و صاف شدن آن کمک کند.


برنج قهوه ای:

خوردن مواد غذایی سالم نیز ممکن است باعث ایجاد گاز و نفخ معده شود. برنج قهوه ای تنها غذای نشاسته داری است که باعث ایجاد گاز معده نمی‌شود.

کدو حلوایی زمستانی:

بله شما می‌توانید کدو حلوایی را در پاییز نیز تهیه کنید. اما کدو حلوایی های زمستانی پوست ضخیم تری دارند و به زمان پخت بیشتری نیاز خواهند داشت. به همین خاطر یک غذای اصلی محسوب می‌شود.

سیب:

یکی از بهترین و طبیعی ترین مواد برای کاهش وزن سیب است. شما می‌توانید سیب را به صورت خام مصرف کنید، روی آن دارچین بپاشید یا با سایر مواد بپزید. از خوردن بیش از حد سیب خودداری کنید. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که خوردن سیب قبل از وعده غذایی تعداد کالری دریافتی را کاهش می‌دهد.

پسته:

پسته نیز به خاطر داشتن مواد مغذی فراوان بهترین ماده برای آب کردن چربی‌های شکمی و کاهش وزن است. این ماده ترکیب جالبی از پروتئین، فیبر و اسیدهای چرب سالم دارد و می‌تواند در طول روز شما را سیر نگه دارد. به خاطر پوستی که بر روی پسته وجود دارد ، به شما کمک می‌کند از خوردن بی پروا خودداری کنید. رنگ سبزی که در پسته مشاهده می‌کنید به خاطر آنتی اکسیدان‌هایی است که در آن یافت می‌شود. برخی از مواد غذایی باعث ایجاد گاز و نفخ در معده می‌شوند اما پسته چنین نیست.

سبزیجاتی با برگ سبز:

این سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان‌های مختلف هستند و می‌توان از آن در تهیه سوپ و سایر مواد استفاده کرد. کلم پیچ خود را کمی ماساژ دهید تا فیبر موجود در آن کمی بشکند سپس ان را با سیر و روغن زیتون تفت دهید. اسفناج را در اسموتی‌های خود با موز ترکیب کنید تا یک ماده سبز رنگ قدرتمند برای صبحانه داشته باشید. برگ چغندر را به سوپ خود اضافه کنید. بافت این سوپ می‌تواند مدت زمان بیشتری سیر نگه دارد.

فلفل تند:

فلفل تند یکی از بهترین غذاها برای کاهش وزن محسوب می‌شود. کپسایسین فلفل متابولیسم بدن را تحریک می‌کند و به سوزاندن کالری‌ها کمک فراوانی خواهد کرد.


واکنش متفاوت خانمها به خیانت همسرشان (عکس)

Men of the world, never, never cheat on your women! Because angry wife is your worst enemy ever… If you are still in doubt — just watch the photos ! 

No doubt, infidelity has been on the rise since social media has sunk its claws into the otherwise somewhat content world.
We now pretty much have access to anyone, any time we want. And let's not forget, things are so much easier to say .
A new study shows that couples who discover online acts of infidelity are just as upset as if they realized their partner was cheating in real life.
Research conducted by Texas Tech University concluded that, although the stages of coping with online cheating are different, the infidelity itself creates a similar emotional experience for the person who was cheated on 
Li Tan, 23, who lives in China, was so angry when her boyfriend spent "hours" at a friend's house, presumably cheating, that she unloaded dozens of period pads on his manly car.She then took a photo of the car, and posted it online with the caption, "That's right, I did it!


زنده به گور کردن زن شوهردار به علت خیانت و فاحشگی

زنده به گور کردن زن شوهردار به علت خیانت و فاحشه بودن در مصر انجام شد. هنگامی که پلیس به همراه قاتل به محلی که این زن در آن دفن شده بود، می رود ناگهان می بیند که این زن دست خود را از قبر بیرون آورد.
یک مرد مصری هنگامی که زن خود را در آغوش معشوقه اش می بیند، او را در حالی که زنده است، دفن میکند. برنامه “مصر الجدیده” در شبکه الحیاه 2، افسر پلیس استان منیا این کشور را نشان می داد که در باره زنده به گور شدن یک زن به دلیل خیانت به شوهر خود صحبت می کرد.
سروان احمد صالح رئیس مطالعات و تحقیقات پلیس منطقه مطای استان منیا در ادامه این گزارش گفت: شوهر این زن خائن؛ زمانی که همسر خود را در آغوش معشوقه اش دیده بود، وی را به باد کتک گرفته و سپس وی را خفه کرد! پلیس در ادامه گزارش خود افزود: این زن پس از کتک خوردن تظاهر به مردن کرد تا شوهرش از کتک زدن وی خودداری کند. شوهر وی که فکر می کرد زنش مرده او را دفن می کند!!



Friday, December 30, 2016

خانم هایی که با مردان میلیاردر ازدواج کردند (عکس)

Priscilla Chan married Mark Zuckerberg
Co-Founder of Facebook
Salma Hayek married Francois Henri-Pinault
French Billionaire

Nikita Kahn married Larry Ellison
Founder of Oracle
Lucy Southworth married Larry Page
Co-Founder of Google
Dasha  married Roman Abramovich
Russian Oligarch 
Talulah Riley married Elon Musk
Tech Genius founder of Tesla and SpaceX
Fabiana Flosi married Bernie Ecclestone
CEO of the Formula One Group



 Melania Knauss married Donald Trump
Billionaire Real Estate and now President Elect of US


لخت شدن برای هنر (عکس)

بیش از ۶ هزار نفر در بوگوتا، پایتخت کلمبیا لخت شدند تا در میدان بولیوار در مقابل دوربین اسپنسر تونیک، عکاس آمریکایی قرار گیرند. تاکنون ده‌ها هزار نفر در ۶۶ نقطه دنیا در پروژه‌های عکاسی او حضور یافته‌اند.












Thursday, December 29, 2016

تولد نوزادی که پاهایش از رحم مادر بیرون زده بود +عکس

نوزادی که حقش است نام نوزاد معجزه را روی آن بگذاریم با وجود اینکه پاهایش از رحم مادر بیرون زده بود سالم بدنیا آمد ! زنی که جنین داخل شکمش رحم وی را پاره کرده و پاهایش تا ران پا از رحم آویزان و بیرون بود توانست با سزارین نوزادش را سالم بدنیا بیاورد. در اتفاقی نادر در فرانسه یک جنین 30 هفته ای به رغم اینکه پاهایش از رحم مادر بیرون زده بود، زنده و سالم به دنیا آمد و اکنون به حیاتش ادامه می‌دهد.
تولد نوزادی که پاهایش از رحم مادر بیرون زده بود +عکس

این بارداری بسیار خطرناک بود و پزشکان تا بحال با مورد مشابه آن روبرو نشده بودند . پارگی رحم در حین حاملگی میتوانست سبب از دست رفتن آب دور جنین و مشکل تنفسی برای جنین شود .در این اتفاق کم سابقه به دلیل بوجود آمدن یک شکاف در دیواره‌ رحم مادر، پاهای جنین آویزان شده و مقدار زیادی از مایع آمنیوتیک از بین رفته بود. این مورد زمانی کشف شد که یک زن 33 ساله برای انجام سونوگرافی در موعد مقرر هفته 22 بارداری به بیمارستان مراجعه کرد. در آن زمان، وی دارای هیچ علایم غیر معمولی نبوده است و فکر می‌کرد که این آزمایش نیز مانند تمام چکاپ‌های سابق می باشد.

اما وقتی که پزشکان بیمارستان دانشگاه انگرز در فرانسه وی را مورد بررسی قرار دادند، متوجه شدند که وی دارای یک فتق بزرگ در کیسه آمنیوتیک می باشد.به غشای محافظتی که جنین در دوران بارداری در آن قرار دارد کیسه آمنیوتیک می‌گویند.

سونوگرافی نشان داد که این کیسه به دلیل پارگی در دیواره سمت چپ رحم دچار انحراف شده است.پزشکان با انجام اسکن‌های بیشتر از طریق تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI دریافتند که طول این پارگی 2.5 سانتی متر(1 اینچ) بوده و پاهای جنین تا کمی بالاتر از زانو ازرحم بیرون زده است.

این امر سبب شگفتی کادر پزشکان بیمارستان شده و آنها اظهار کردند که تا به حال با این مورد نادر مواجه نشده اند.پزشکان به بیمار توصیه کردند که وجود این فتق در کیسه آب می‌تواند دارای عوارض بالقوه خطرناک برای حاملگی وی از جمله پارگی کامل رحم و یا امکان تولد زودرس شود.اما این بیمار و همسرش تصمیم گرفتند تا روند کامل بارداری را ادامه دهند.



پزشکان دلیل اصلی این پارگی را انجام عمل سزارین در زایمان‌های پیشین دانستند. زیرا این بارداری ششم بیمار بود و او هر پنج فرزند قبلی خود را با عمل سزارین به دنیا آورده بود.

در حالی که بافتی که برش سزارین بر روی آن انجام شده بود کاملا ترمیم و تقویت شده بود، نواحی اطراف محل جراحی همچنان ضعیف باقی مانده و منجر به این پارگی شدند. پزشکان اظهار کردند که تکرار عمل سزارین دارای خطرات زیادی می باشد که این مورد از موارد نادر آن بوده و همیشه اتفاق نمی‌افتد.

این اتفاق بسیار نادر می باشد زیرا معمولا خطر پارگی در طول زایمان رخ می‌دهد اما در این مورد دیواره رحم به دلیل سزارین‌های پیشین بسیار ضعیف شده و خیلی زود این اتفاق افتاده است. خوشبختانه در این مورد جنین سالم مانده است.

دو ماه پس از انجام اسکن MRIو در هفته 30 حاملگی سونوگرافی دیگری نشان داد که این پارگی به طول 5 سانتیمتر (2 اینچ) رسیده و دو برابر شده است.

پزشکان با دیدن نتیجه این سونوگرافی جدید تصمیم گرفتند که این بیمار را بار دیگر تحت عمل جراحی سزارین قرار داده و فرزند وی را از این طریق به دنیا بیاورند.

نتیجه این عمل جراحی به دنیا آمدن یک نوزاد پسر 1.385 کیلوگرمی سالم بود. پس از تولد این نوزاد، پزشکان دیواره رحم زن و فتق کیسه آمنیوتیک را ترمیم کرده و بیمار پس از درمان تنها پنج روز در بیمارستان مانده و سپس مرخص شد. یافته‌های این پژوهش در The New England Journal of Medicine به چاپ رسیده است.


حرمسرای ابوبکر بغدادی خلیفه داعش با زنان زیبا (عکس)

انتخاب زنان بسیار زیبا برای حرمسرای ابوبکر البغدادی …
با اینکه اسلام جایگاه ویژه ای برای زن قرار داده و از منزلت خاصی برخوردار کرده است اما گروه های تروریستی همچون داعش این مقام و منزلت را زیر پا گذاشته که هنوز هم عقاید و تفکرات پست و وقیح را برای پیشبرد اهداف خود قرار داده و زنان را سپرانسانی کرده و حتی بعضی از زنان نیز هستند که خود این کار را جهاد نکاح می دانند و با میل و رغبت خود تن به این کار می دهند.
 
حرمسرای ابوبکر بغدادی خلیفه داعش با زنان زیبا (عکس)
تبصره ای هم درباره “عکس” این زنان از سوی برخی فعالان این شبکه ها وارد شد مبنی بر اینکه تصویر مذکور متعلق به زنان تن داده به جهاد نکاح البغدادی است و نمی توان صفت کنیز را به آنان اطلاق کرد.
 
به هر روی، گذشته از نام و صفت اطلاقی به این زنان، حتی اگر تعلق آنها به شخص خلیفه موثق نباشد، بردگی جنسی این زنان امری محرز است.تاکنون اخبار زیادی در رسانه های جهان درباره بدعت قبیح جهاد نکاح در میان اعضای گروه تروریستی داعش منتشر شده است اما ظاهرا ورای همه این اخبار، بازگشت به رسم مذموم حرمسراهای پادشاهی و خلافتی به تدریج به یکی از مشخصه های تروریسم داعشی بدل می شود.
 
حرمسرای ابوبکر بغدادی خلیفه داعش با زنان زیبا (عکس)

شاید بعد از جهاد نکاح اعضای داعش با زنان پیوسته به این گروه، مساله ای که داعش را به راه انداختن حرمسرا تشویق کرد، جایزه ای بود که اعضای آن از ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده خود دریافت کردند. به گزارش ناظر حقوق بشر در سوریه روز 30 آگوست (8 شهریور 1393) البغدادی 300 زن و دختر اسیر ایزدی را به جنگجویان خود در سوریه تحت نام غنیمت جنگی هدیه کرد.
بلافاصله بعد از این اقدام ابوبکر البغدادی، بازار خرید و فروش زنان ایزدی با عنوان کنیز در حاشیه شمالی حلب، الرقه و الحسکه سوریه داغ و متوسط قیمت خرید و فروش دختران و زنان ایزدی 8 تا 10 هزار دلار اعلام شد.
به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، داعش همچنین در بسیاری از مناطق تحت کنترل خود از زنان و دختران ایزدی به عنوان سپر انسانی استفاده کرد.
 
حرمسرای ابوبکر بغدادی خلیفه داعش با زنان زیبا (عکس)

پارس ناز : اما صرفنظر از گرفتن زنان ایزدی به کنیزی عوامل دیگری از جمله پیوستن زنان و دختران از سایر کشورها از جمله کشورهای اروپایی به این گروه تروریستی در چارچوب جهاد نکاح و همچنین آنچه این زنان آن را «ایثار» می نامیدند در تقویت جریان بهره برداری هر چه بیشتر جنسی از زنان موثر بود.
 
روزنامه اسپانیایی”لاوانگواردیا” با اشاره به گرایش دختران اروپایی به داعش نوشت:هم اکنون مراکز امنیتی در اروپا نگران موج بازگشت دختران و زنان حامله اروپایی تبار از پدران داعشی می باشند، که در چارچوب قوانین اروپایی فرزندانشان هم باید از تابعیت این کشورها برخوردار شوند.
 
این روزنامه اسپانیایی به نقل از دفتر فدرال حمایت از قانون اساسی آلمان نوشت : هم اکنون این پدیده به شکل قابل توجهی در حال گسترش است به نحوی که شاهد سفر شماری از دختران کم سن وسال به بهانه گذراندن تعطیلات در کشورهای خاصی هستیم اما بعد از آن با مدارک جعلی وارد کشور سوریه شده و در آنجا بعد از انجام اعمال منافی عفت تحت عنوان جهاد نکاح پرداخته وباردار به کشور خود باز می گردند.
 
در همین حال روزنامه التیمیو کلمبیا نوشت: شمار دقیق زنان یا «نامزدهای» خارجی در بین جنگجویان داعش مشخص نیست اما برآورد می شود که 10 درصد کل جهادی های غربی را در دو کشور سوریه و عراق تشکیل دهند.
 
داعش و زنان پیوسته به آن، خود، نام «ایثار کننده» را به این دسته داده اند.
 
بر اساس این گزارش، 63 زن فرانسوی به داعش در منطقه پیوسته اند که این میزان 25 درصد کل زنان موسوم به جهادی را تشکیل می دهد به عبارت دیگر تعداد کل زنان مذکور از کشورهای اروپایی باید چیزی در حدود 250 نفر باشد.
 
در این گزارش آمده است که انتظار می رود 60 زن دیگر هم به زودی عازم قلمرو خلیفه خودخوانده شوند. در انگلیس انتظار می رود که 50 زن در دایره داعش گرفتار شده باشند و گفته می شود از آلمان و اتریش به ترتیب 40 و 14 زن عازم سوریه و عراق شده باشند و وزارت کشور اسپانیا نیز از پیوستن 6 زن اسپانیایی به این گروه تروریستی خبر داده است.
 
گزارش التیمیو تصریح می کند که این زنان عمدتا از طریق شبکه های اجتماعی به عضویت داعش درآمده اند.
 
فراخوان البغدادی برای پیوستن زنان به داعش حاکی از دستورکار این گروه تروریستی برای زاد و ولد و افزایش جمعیت(تغییر ترکیب جمعیتی) در عراق و سوریه است، هر چند بسیاری از گزارش ها حاکی از پشیمانی تعداد زیادی از زنان پیوسته به داعش و افسردگی های شدید آنان در اثر اسارت در دست این گروه تروریستی است.
 
مصاحب شیراز یکی از کارشناسان کالج سلطنتی لندن گفته است که «جهادگران سنی، زنان را برای جنگ نمی خواهند بلکه برای “آشپزی”، نظافت و ارائه خدمات پشتیبانی! به آنها نیاز دارند و زنان مذکور ناچار به “ازدواج” با داعشی ها می شوند.
 
ادل بونت نویسنده التیمیو نیز می نویسد: خلافت داعش مانند القاعده هیچ نقش مشخصی در «جهاد» برای زنان قائل نیست، آینده زنان غربی حاضر در صفوف داعش مبهم و نامعلوم است و احتمالا به بخشی از یک حرمسرا به عنوان بردگانی جنسی مبدل شوند


Wednesday, December 28, 2016

ماساژ تایلندی در قلب تهران! (تصاویر)

بدون متن







Tuesday, December 27, 2016

تصاویر:کار عجیب این زنان برای امرار معاش

اقتصاد پرنوسان کشور ونزوئلا و فشار بر خانواده ها باعث شده تا زنان برترین دارایی خود یعنی موهایشان را به حراج بگذارند تا بتوانند درآمدی کسب کنند.

به تازگی تجارتی در کشورهای آمریکای لاتین و جنوبی آغاز شده و آن خرید و فروش موهای سر است.

گفتنی است، وضعیت بد اقتصادی کشور ونزوئلا و تکیه بر اقتصاد تک قطبی نفتی باعث شده است تا بسیاری از مردم آن کشور با فقر مواجه شوند.

صدها تن از زنان ونزوئلایی که به طور ژنتیکی موهای خوب، پرپشت و بلندی دارند برای بدست آوردن پول برای مخارج زندگی، خرید غذا و دارو به یکی از شهرهای کشور کلمبیا سفر می کنند تا در آنجا موهای خود را به خریداران و تاجاران مو بفروشند و پول بدست بیاورند.

موهای بلند زنان ونزوئلایی به قیمت بسیار کم خریداری می شود اما این زنان تنها به خرید دارو مواد غذایی فکر می کنند.
تارهای موی خریداری شده معمولا برای تهیه کلاه گیس یا اکستنش مو مورد استفاده قرار می گیرند و با قیمت های بسیار بالایی به فروش دوباره می رسند.

موهای طبیعی به نسبت موهای مصنوعی زیبایی بهتری دارد و کلاه گیس هایی طبیعی از آنها ساخته می شودو با قیمت های گزاف در دنیا به فروش می رسند.
بسیاری از این زنان سالها مراقب موهای خود بوده و آنها را بسیار بلند کرده اند و بچه های کوچکی دارند که می خواهند برای آنها غذا و پوشاک تهیه کنند اما این تاجران نوظهور تنها به تجارت خود فکر می کنند.




کریسمس پارتی های جوانان در ایران (عکس)

Christmas Day is an annual festival commemorating the birth of Jesus Christ, observed most commonly on December 25 as a religious and cultural celebration among billions of people around the world

 










زلزله ۶.۳ ریشتری بم در سال 1382 (عکس)

The 2003 Bam earthquake struck the Kerman province of southeastern Iran at 01:56 UTC on December 26. The shock had a moment magnitude of 6.6 and a maximum Mercalli intensity of IX (Violent). The earthquake was particularly destructive in Bam, with the death toll amounting to at least 26,271 people and injuring up to 30,000. The effects of the earthquake were exacerbated by the use of mud brick as the standard construction medium; many of the area’s structures did not comply with earthquake regulations set in 1989.















Monday, December 26, 2016

سقوط هولناک سنگ 300 کیلویی روی پژو در جاده چالوس ! تصاویر

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرزگفت : براثر ریزش کوه درجاده کرج – چالوس 4 نفرکشته شدند.

سرهنگ رضا نصرتی روز یکشنبه گفته است: این حادثه دقایقی پیش در کیلومتر 13 جاده کرج -چالوس روبروی رستوران ارکیده رخ داده است.
وی در این خصوص اضافه کرده است: دراین حادثه یک تخته سنگ حدود 300 کیلوگرمی با یک دستگاه خودروی پژو 206 برخورد کرد و سبب مرگ افراد این خانواده شده است.