Saturday, May 27, 2017

۲عکس از پوشش متفاوت کتایون ریاحی

بدون متن






عکسی دیده نشده از نامزد کریستیانو رونالدو

رونالدو برای نخستین بار عکسی از نامزد جدیدش در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.




کادوی دیوید بکام برای همسرش + عکس

دیوید بکام به مناسبت بیستمین سالگرد ازدواجش با ویکتوریا آدامز برای او جزیره‌ای در باهاما به ارزش هفت میلیون پوند خریداری کرد.


این جزیره ۲۵۰ هکتاری از نمای دور دارای طرحی مهندسی شده است. این جزیره حاوی یک عمارت بزرگ، یک مهمانخانه و یک کلبه است. دیوید بکام حالا به مناسبت بیستمین سالگرد ازدواجش با ویکتوریا بکام طراح مشهور مد این جزیره را برای او خریده است.
این زوج سه پسر به نام‌های بروکلین (۱۷ ساله)، رومئو (۱۳ ساله)، کروز (۱۰ ساله) و یک دختر پنج ساله به نام هارپر دارند.
این تصویری از جزیره‌ای است که بکام برای همسرش به عنوان هدیه سالگرد ازدواج خریده است.


Wednesday, May 17, 2017

زندگی کمتر دیده شده در کره شمالی + تصاویر

به گزارش مشرق، بازدیدهای رسانه ای از کره شمالی هم صرفا با نظارت دولت این کشور است و خبرنگاران و عکاسان فقط حق دارند به محل هایی بروند که دولت به آنها اجازه می دهد.










سوپراستار سینما در کنار همسرش (عکس)

مهناز افشار و همسرش به همراه ویشکا آسایش در اکران خصوصی فیلم "نهنگ عنبر 2"



برهنه شدن پادشاه مغرب و همسرش در سواحل میامی! +عکس

انتشار تصاویر منسوب به محمد ششم پادشاه مغرب و همسرش در پایگاههای اجتماعی باعث به وجود آمدن جنجال بزرگی در شبکه های اجتماعی شده است.


انتشار این تصاویر باعث انتقاد فراوانی از پادشاه مغرب شده است و بسیاری از مردم مغرب، نوع پوشش وی و همسرش در تصاویر مذکور را برخلاف "جایگاه دینی" وی به عنوان امیرالمؤمنین! می دانند. 


Monday, May 15, 2017

پوستر های عجیب تبلیغاتی زنان با استفاده از جذابیت های ظاهری (عکس)

پوسترهای بانوان نامزد شورای شهر با تاکید بر روی جذابیت های بصری ...



تیپ و ژست متفاوت خانم بازیگر کنار دریا (عکس)

عکس متفاوتی که از مریم معصومی منتشر شده است.



بوسیدن همسر توسط بازیگر مشهور در میان جمعیت (عکس)

عکسی که از امیرعلی نبویان و همسرش منتشر شده است.



Monday, May 8, 2017

عکسی از خوشبخت ترین زن دنیا

زنی را که در تصویر زیر می بینید 10 کیلو طلا بر سر و گردن خود دارد و خوشبخت ترین زن جهان است.





مدفوع چه ارتباطی با سلامت بدن دارد؟

هر چند وقت یکبار به مدفوع خود نگاه می کنید؟ منظورم نگاه دقیق است. ممکن است عجیب به نظر برسد، اما حقیقت این است که مدفوع شما از وضعیت سلامتی تان خبر می دهد.
هرگاه بیماران خود را می بینم از آنها می خواهم درباره ی مدفوع خود صحبت کنند. از آنها می پرسم: چند وقت یکبار مدفوع می کنید؟ مدفوع شما چه شکلی است؟ آیا سفت است و به سختی دفع می شود؟ آیا در آن تکه های هضم نشده ی غذا را مشاهده می کنید؟ آیا آبکی است؟ آیا در آن خون می بینید؟
تمام اینها می تواند نشان دهنده ی سلامت یا بیماری افراد باشد. مدفوع شما می تواند از باکتری هایی که در روده ی تان زندگی می کنند خبر دهد. حتی تحقیقاتی در مورد رابطه ی باکتری های موجود در روده و تاثیر آن بر روی رفتار و خلق و خو انجام شده است.
مدفوع شما به شما چه می گوید؟ مدفوع می تواند دو مطلب را به شما بگوید:
۱) آیا غذای خود را به درستی هضم و جذب می کنید؟
۲) چه موجودات زنده ای در روده ی شما زندگی می کنند؟

مدفوع اولین نشانه ی وضعیت گوارش است

اجازه دهید ابتدا مطالبی در مورد هضم و رابطه ی آن با سلامت یادآور شوم. همه ی ماغذا می خوریم و این غذا پس از هضم به قطعه های کوچک تبدیل شده و وارد جریان خون و سپس وارد سلول های ما می شود. غذا، اجزای سلولی که ما برای زندگی به آنها نیاز داریم را فراهم می کند.

اولین نکته

اولین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که آیا تکه های هضم نشده ی غذا در مدفوع شما وجود دارد یا نه؟ اگر تکه های هضم نشده یا قطره های چرب مانندی در آب موجود در وان دیدید باید بدانید که در روند گوارش شما مشکلی پیش آمده است.
اسید معده، صفرا و یا آنزیم گوارشی به اندازه کافی ترشح نشده و یا سلول های دیواره ی روده ی کوچک آسیب دیده و از جذب غذای هضم شده توسط جریان خون جلوگیری می کند. اگر مشکل هضم داشته باشید، سلول های شما مواد لازم برای ساختن دیواره ی سلولی را نخواهد داشت. در این صورت سلامت تان به خطر می افتد و باید مشکل هضم خود را برطرف کنید.

دومین نکته

دومین نکته ای که باید در مورد آن صحبت کنیم این است که چه موجوداتی در روده ی شما زندگی می کنند؟ بدن ما شامل ۱۰ تریلیون سلول، ۱۰۰ تریلیون باکتری و ۱۰۰۰ تریلیون ویروس است. ترکیب همه ی این مواد به کارکرد بدن و در نتیجه به سلامت ما کمک می کند.
علم نشان می دهد که ترکیب باکتری ها بر روی خلق و خو، رفتار و سلامت انسان تاثیر گذار است. واضح است که مدفوع افرادی که در نقاط مختلف زندگی می کنند با هم فرق دارد.
امروزه افراد بیشتر دچار یبوست هستند و در دفع مدفوع با مشکلاتی رو به رو می شوند. برخی از افراد حتی ممکن است چند روز یکبار مدفوع کنند و این اصلا عجیب نیست. برخی از افراد نیز ممکن است دچار بیماری های تورمی روده و اسهال باشند. اگر دفع مدفوع شما به مدت دو یا ۳ بار در روز و به شکل ماری است، نشان دهنده ی سلامت باکتری های روده ی شماست.
یبوست و اسهال نشان دهنده ی وجود باکتری های بیماری زا در روده است که نشان می دهد باید در انتخاب غذای خود دقت کنید و شکر و محصولات آردی را از رژیم غذایی تان حذف کنید.


Wednesday, May 3, 2017

عکس برهنه مدل پلی‌بوی در قله کوه مقدس جنجالی شد+ عکس

برای بسیاری که به دنبال انتشار عکسی از خود در فیسبوک و اینستاگرام هستند، رسیدن به قله یک کوه که در میان ابرها قرار دارد، باید وسوسه‌کننده باشد.



مخصوصا اگر فردی که به این نقطه می‌رسد مدل مجله پلی بوی باشد که بیش از ۳۰۰ هزار نفر حساب کاربری او را دنبال می‌کنند، عکس گرفتن در قله کوه در وضعیت برهنه شاید بسیار مناسب باشد.
اخیرا جیلین کوک، مدل پلی بوی به کوه "تارناکی" نیوزیلند صعود کرد و در چنین وضعی از خود عکس گرفت اما مردم قوم مائوری که از قرن‌ها پیش در این محل زندگی می‌کنند از چنین رفتاری آزرده شده و آن را‌ اقدامی ناهوشمندانه و بی‌اعتنا به فرهنگ مردم بومی خواندند .
قله کوه تارناکی برای مائوری‌ها مقدس است.
دنیس اینگاور، سخنگوی قوم مائوری به بی‌بی‌سی گفته است: چنین کاری مثل این است که فردی وارد کلیسای پطرس حواری در واتیکان شود و در آن مکان، برهنه از خود عکس بگیرد.
او گفت: آنجا مکانی مقدس است و چنین کاری بسیار ناشایسته است.
تصویر خانم کوک که خود نیوزیلندی است، چند روز پیش در صعود به قله این کوه که با شریکش انجام داد گرفته شده است.
او این عکس را در اینستاگرام بسیار پرطرفدار خود منتشر کرد. عکس او که در ارتفاع ۲۵۱۸ متری گرفته شده را نزدیک به ۱۰ هزار نفر آن لایک کرده‌اند
آقای اینگاور گفت مردم ممکن است بگویند چطور چنین عکسی بالای صخره‌ها توهین‌آمیز است؟

برای مردم محلی، این کوه آتشفشانی، محل دفن نیاکانشان است و آنها برای آن ارزش بسیار زیادی قائل هستند.
به طور سنتی حتی صعود به قله کوه هم اقدامی ناشایسته است و تنها در موارد معدودی و در مراسم خاصی از این کوه بالا می‌روند.
از زمان استعمار نیوزیلند توسط بریتانیا، مردم محلی اختیار چندانی در مورد این کوه نداشتند. این کوه توسط کاپیتان جیمز کوک، دریانورد و کاشف بریتانیایی "اگمونت" خوانده شد اما اکنون بیشتر به نام قدیمی خود تارناکی شناخته می‌شود و مردم محلی هم پذیرفته‌اند که گردشگران به صعود از این کوه زیبا علاقه دارند.
سخنگوی قوم مائوری می‌گوید ما تنها چیزی که از مردم می‌خواهیم این است که حرمت را رعایت کنند و تصویری که اخیرا منتشر شده نمونه آزاردهنده دیگری از افرادی است که آشکارا نمی‌دانند چه رفتاری را باید پیشه کنند
شهردار منطقه هم پذیرفته که عکس گرفته شده مغایر با فرهنگ محلی است.
اما مدل پلی بوی از عکس خود دفاع کرده و گفته که قبل از عکس گرفتن تحقیق کرده و به این نتیجه رسیده که گرفتن چنین عکسی نامناسب و توهین آمیز نیست.
پیش از این هم اقدام‌هایی مشابه با خشم مردم محلی رو‌به‌رو شده است. گروهی کوهنورد در قله بساط کباب راه انداختند و شماری دیگر روی دیوارهای کوه نقاشی کشیدند
این اولین بار نیست که انتشار عکس‌های برهنه در قله‌ کوه واکنش ‌ساز می‌شود. .
در ژوئن ۲۰۱۵ صعود گروهی از گردشگران غربی به قله کینبالو در مالزی با خشم گسترده مردم مواجه شد و زلزله‌ مرگباری که پس از آن روی داد به توهین و اهانت آنها به کوه مقدس نسبت داده شد. این گردشگران پس از چند روز سپری کردن در زندان و پس از پرداخت غرامت توانستند مالزی را ترک کنند.


شکاف طبقاتی در فاصله یک متری (عکس)

Each week we uncover the most interesting and informative articles from around the world, here are 15 of the coolest stories in fun this week.




Saturday, April 29, 2017

تیپ متفاوت خانم بازیگر در منظره ای متفاوت+ عکس

عکس متفاوتی که از خاطره اسدی منتشر شده است.



رئيس جم تي وي با گلوله ترور شد+عكس

شنيده ها حاكي از آن است كه سعيد كريميان(مدير گروه GEMTV) ساعاتی قبل، در دفتر كار خود در تركيه با گلوله ترور شد

طبق اخبار منتشر شده در فضاي مجازي و چند سايت خارجي زبان ،‌سعيد كريميان مدير شبكه جم در دفتر كار خود در تركيه به ضرب گلوله كشته شد . هنوز صحت اين خبر تاييد و يا تكذيب نشده است .



Friday, April 28, 2017

سه خانم سوپر استار در جشن آزادسازی زنان زندانی (عکس)

بدون متن




سلفی "رضا صادقی" با دخترش تیارا + عکس

بدون متن




Thursday, April 27, 2017

بادیگارد هنرمند معروف سوژه شد! +عکس

"تیلور سوئیفت" خواننده جوان مشهوری است که عکس جالبی در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت. 


این خواننده جوان همراه با "لیلی آلدریج" –مدل مشهور- و دختر 3 ساله او سوار بر ترن هوایی در دیزنی لند کالیفرنیا لبریز از هیجان و شادی دیده شدند.
اما نکته جالب این عکس که سوژه سایت ها شد،بادیگارد تیلور بود که حتی در ترن هوایی دیزنی لند هم کارش را درست انجام می داد!

این بادیگارد بسیار خوش تیپ،جدی ، رسمی و خالی از هرگونه هیجانی سوئیفت و دوستش را در ترن هوایی همراهی کرد و باعث شد چهره بدون احساس او سوژه شود.



Wednesday, April 26, 2017

عکس/ خودرو نامزد انتخابات ریاست جمهوری چیست ؟

صبح امروز مصطفی هاشمی طبا برای ضبط برنامه‌های انتخاباتی خود در سازمان صداوسیما حاضر شد. خودرو شخصی هاشمی طبا یک دستگاه تندر90 سفید رنگ بود که خودش نیز راننده آن خودرو بود.




Wednesday, April 19, 2017

عکس تمام برهنه از جی جی حدید مدل و مانکن معروف

بدون متن




نگاهي به كاخ ٥٠٠ ميليون دلاري اردوغان در آنكارا (عکس)

 Even before the result of this week’s referendum, Turkey’s autocratic President, Recep Tayyip Erdogan enjoyed the trappings and lifestyle of an aspiring dictator.Take, for example, the lavish official residence he had built on the outskirts of Ankara, the capital, at the expense of his ever generous taxpayers.












Tuesday, April 18, 2017

عکس زیبا و جذاب مهلقا باقری با لباس زیر

مهلقا باقری مدل جذاب ایرانی-آمریکایی است




تصویری دیگر از عارف لرستانی و همسرش

بدون متن




Sunday, April 16, 2017

الهام حمیدی با تیپ متفاوت در کنسرت محمد علیزاده! (تصاویر)

الهام حمیدی در کنسرت فروردین ماه محمد علیزاده حضور یافت .



مراسم افتتاح آسمان‌خراش‌های مدرن در کره ‌شمالی + تصاویر

رهبر کره شمالی چند آسمان‌خراش را در مرکز شهر پیونگ یانگ با حضور رسانه‌های خارجی افتتاح کرد. این ساختمان‌ها به مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا مجهز هستند و ارتفاع بلندتربن برج به ۲۳۵ متر می‌رسد. برای برگزاری این مراسم ۶۰۰ هزار نفر از شهروندان پیونگ یانگ مجبور به ترک شهر شدند تا فضای مناسب برای شخصیت‌های مهم فراهم شود.












Saturday, April 15, 2017

فستیوال آب بازی دختر و پسر ها در تایلند (عکس)

In Bangkok, Songkran is celebrated as a national holiday from April 13 to 15 this year. But as April 13 falls on a Thursday, celebrations are likely to continue until the weekend.In other parts of Thailand, especially in the northern city of Chiang Mai, Songkran is celebrated for as long as a week.