Tuesday, February 28, 2017

واکنش پدر ترانه علیدوستی به اسکار فروشنده

 مربی سابق تیم ملی نوجوانان به دریافت اسکار فروشنده واکنش نشان داد.
حمید علیدوستی مربی سابق تیم ملی نوجوانان و پدر ترانه علیدوستی بازیگر مطرح فیلم فروشنده در واکنش به این اتفاق گفت: «افتخاری که فرهادی آورده برای همه مردم ایران است.احساس غرور می کنم. این موفقیت را به اصغر آقا،دخترم و همه عوامل فیلم تبریک می گم.مثل همه مردم ایران منم خوشحالم.دخترم هم هر چه بیشتر فیلم بازی می کند پخته تر می شود. من چند روز قبل رفتم و دوباره فروشنده را دیدم.واقعا حق این فیلم بود که اسکار بگیرد.»



بهنوش بختیاری در حال موتور سواری! +عکس

بهنوش بختیاری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با انتشار عکس جدیدی صفحه اینستاگرامش را بروز کرد.
فیلم همه چی عادیه …در حال فیلم برداری …به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن دامادی… بعد سالها رفاقت با پژمان عزیز همبازی شدم….پژمانی که به صداقت و یکرنگی معروف است…و عباس غزالی نازنین که نداریم شبیهش در دنیا…بازیگری تمام عیار




Monday, February 27, 2017

کریستی برینکلی، مدل جذاب ۶۳ ساله (عکس)

این مدل ۶۳ ساله ثابت کرده است که سن و سال، عددی بیش نیست. کریستی با انتشار یکی از این عکس‌ها در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت که انتشار این عکس روی جلد اسپورتس ایلاستریتد "این پیام پرمعنا را دارد که همه خوبی‌ها در اندازه‌های مختلف می‌آیند و ما هیچکدام تاریخ انقضایی نداریم."










عکس سانسور شده انوشه انصاری در مراسم دریافت جایزه اسکار توسط رسانه های جمهوری اسلامی




جنایت وحشتناک ماموران شهرداری تهران کشتن کارتن خوابها+ ویدیو

امروز یکشنبه ۸اسفند ۹۵ طی یک جنایت علنی و هولناک خودروهای شهرداری از روی کارتن خوابها عبور کرده و چند نفر را کشتند.
این جنایت در پشت خوابگاه کارتن خوابها اتفاق افتاده است نفری که فیلم را فرستاده میگوید که تعدادی از کارتن خوابها کشته و تعدادی زخمی شده اند. از این موارد البته جنایتکاران در قیام ۸۸ هم ازخود نشان داده بودند وقتی که از روی مردم قیام کننده با خودرو عبور میکردند. این جنایت را هم قالیباف باید به دفترچه اعمالش اضافه کند.




Saturday, February 25, 2017

ازدواج های سیاسی ایران و حاشیه هایش‎ (عکس)

بدون متن












تصاویر جذاب ترلان پروانه مدلینگ و بازیگر زن ایرانی

ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان اینبار پا به عرصه مدلینگ گذاشته و در این حوزه فعالیت می کند. در ادامه تصاویری با این محوریت را از او خواهیم دید.





Friday, February 24, 2017

تصاویر باورنکردنی مزرعه بزرگ فلفل قرمز در بنگلادش به هنگام برداشت محصول

فرش قرمز فلفلی! مزرعه بزرگ فلفل قرمز در بنگلادش به هنگام برداشت محصول برای تحویل به کارخانه‌های تولید ادویه




پوشش زنان ایرانی در دوره های مختلف تاریخی (عکس)

The Persian Empire is any of a series of imperial dynasties centered in Persia (now Iran). The first of these was established by Cyrus the Great in 550 BC, with the Persian conquest of Media, Lydia and Babylonia.













Thursday, February 23, 2017

خودروی لوکس الناز شاکر دوست (عکس)

الناز شاکردوست که با “خفگی” به کارگردانی فریدون جیرانی در جشنواره اخیر فجر حضور داشت.
شاکردوست گفت: من بااحساس چنین وظیفه ای؛ به کار در سینما ادامه داده‌ام. شاکر دوست دراین‌باره که بیشتر فیلم‌هایی که بازی کرده فروش خوبی داشته و این موضوع چه میزان برای وی مهم بوده است، می‌گوید: هیچ‌وقت دغدغه دستمزد نداشته‌ام. هیچ‌وقت به خاطر این قضیه وارد بازیگری نشده‌ام. فکر می‌کنم نخستین قراردادی که در زندگی‌ام بستم برای «گل یخ» بود. یادم هست با خودرویی که پدرم روز تولدم به من کادو داده بود؛ سر صحنه رفتم. از همان ابتدا که آمدم  در پی آن بودم تصویری متفاوت از خودم در سینما نشان ده.م. من آمدم بازیگر باشم. از همان زمان که دانشجوی تئاتر بودم؛ می‌خواستم بازیگر خوبی در سینما باشم و هیچ‌وقت دغدغه پول نداشتم



ازدواج پسر28ساله و زن82ساله! +عکس

پسر 28 ساله اندونزیایی در اقدامی عجیب با زنی 82 ساله ازدواج کرد .
این مرد جوان می گوید عاشق صدای این زن شده و هفته گذشته با وی ازدواج کرده است.
" صوفیان لوهو داندل " 28 ساله اکنون شوهر زن 82 ساله " مارتا پوتو" است و از زندگی زناشویی باهم لذت می برند.
به گزارش  دیلی میل،" صوفیان " دراین باره گفت :" ابتدا به طور  اشتباهی شماره تلفن خانه این زن را گرفته و پس از شنیدن صدای او عاشق صدایش شده و با وی قرار ملاقات گذاشته  و متوجه شده که این زن 82 سال سن دارد با این وجود تصمیم به ازدواج با وی را گرفته است .


این مرد جوان مکانیک گاراژ است و می گوید همسرش بسیار پر انرژی است و به خوبی از وی مراقبت می کند .



Saturday, February 18, 2017

آنجلینا جولی طرفدارانش را شوکه کرد! +عکس

طبق خبرهای منتشر شده آنجلینا جولی و جرد لتو وارد یک رابطه عاطفی شده اند و بزودی زوج جدیدی خواهند شد!

گویا آنجلینا جولی معشوق جدید خود را پیدا کرده است!

پس از اینکه خبر جدایی آنجلینا جولی و برد پیت منتشر شد و خیلی از طرفداران این زوج را شوکه کرد, حالا خبر دیگری منتشر شده است که با واکنش بسیاری از طرفداران جولی همراه شده است. 
طبق خبر های منتشر شده آنجلینا جولی وارد یک رابطه عاطفی با جرد لتو شده است!
براساس خبرهای منتشر شده جرد لتو نزدیک به دو دهه است که از دوستان نزدیک آنجلینا می باشد.
آنها از سال 1999 با یکدیگر همکاری داشته و در سال 2004 نیز در فیلم الکساندر (اسکندر) هم بازی شدند.
گویا پس از جدایی برد پیت و آنجلینا جولی, جرد لتو با آنجلینا تماس گرفته و از او درباره شرایط روحی اش سوال کرده و با آنجی همدردی کرده است.

پس از این اتفاق تماس های آنها بیشتر شده و رابطه گرم تری برقرار کرده اند.

یکی از دوستان متشرک این بازیگران می گوید که جرد لتو بار دیگر لبخند را برروی لب های آنجلینا برگردانده و این موضوع مهمی است.

هیچ یک از این هنرمندان هنوز واکنشی نسبت به این خبر نداده اند. جرد لتو هم اکنون 45 سال و آنجلینا جولی 41 سال سن دارند.


آزاده نامداری عکس متفاوتی از همسر و دخترش منتشر کرد (عکس)

آزاده نامداری عکس از همسرش به همراه دخترشان را با دوستدارانش در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.



بازیگر زن معروف را بدون آرایش ببینید (عکس)

آرام جعفری بازیگر سریال معمای شاه در 22 بهمن 1359 در تهران دیده به جهان گشود آرام جعفری فرزند دوم خانواده است و یک بردار بزرگتر به نام آرمان دارد.پدرش مدیر کل اداره اقتصاد بود که در سال 1376 در گذشت.ئر اینجا عکس دیدنی از چهره بدون آرایش این بازیگر ببینید.



شغل جالب دختر زیبای روسی

ما در زمانی زندگی می نماییم که شغل های جالبی مد شده است که شاید تصور و باورشان برایتان سخت باشد این شغل ها به تازگی مد شده است و خیلی هم مخاطب دارند یک دختر زیبای روسی که شغلی عجیب و غریب دارد شغل او گرم کردند تخت خواب همه در شبانه روز می باشد این دختر از گرم کردن هر تخت خواب 70 دلار از مشتریانش می گیرد چون همه در مسکو سرد می باشد همه خواستار گرم کردن تخت خوابشان توسط این دختر می باشند
دختر ۲۱ ساله اهل روسیه شغل عجیبی با عنوان گرم کردن رختخواب های سرد برای خود بوجود آورده است!
ویکتوریا دختر ۲۱ ساله ایست که اقدام به راه اندازی یک شغل عجیب کرده است.
ویکتوریا که اهل مسکو می باشد و با دریافت مبلغی, قبل از خوابیدن افراد در هوای سرد مسکو به رختخواب آنها رفته و آنجا را گرم می کند تا افراد زمانی که برای خوابیدن به رختخواب شان می روند احساس گرما و آرامش کنند!
این دختر برای این کار حدود ۸۰ دلار دریافت می کند و اگر کسی ماهانه مایل به انجام این کار باشید باید ۱۷۰۰ دلار پرداخت کند!

ویکتوریا هم اکنون ۱۰ مشتری دارد و بزودی شرکت خود را راه اندازی خواهد کرد. ویکتوریا می گوید که این کار باعث انتقال انرژی و حس خوبی به افراد شده و افراد خواب خوب و راحتی را تجربه می کنند.
ویکتوریا از برخورد خوب و استقبال افراد می گوید و اینکه تاکنون هیچ پیشنهاد غیراخلاقی نیز دریافت نکرده است.


تیپ علی انصاریان با خودروی فِراری در دوبی! (عکس)

بدون متن




سوپر مدل زن پاکستانی (عکس)

سوپرمدلی، که مردم او را به نام ایان می شناسند، حرفه مانکنی را از 16 سالگی شروع کرد و به سرعت عنوان موفق ترین و مشهورترین مانکن پاکستان را به دست آورد. حتی پیش بینی می شد ایان، به عنوان کاندیدای پاکستان در مسابقه ملکه زیبایی جهان شرکت کند. 





Friday, February 17, 2017

عکس های دیده نشده نیوشا ضیغمی بعداز عمل زیبایی

با شروع برنامه «کافه سوال» تلویزیون این روزها بحث عمل های زیبایی کهبازیگران زن ایرانی که از این عمل های زیبایی استفاده کرده اند بسیار داغ شده است. بسیاری از بازیگران مخالف این جراحی ها هستند و بسیاری دیگر موافق اما نکته جالب برخی از بازیگرانی هستند که با وجود عمل های جراحی فراوان، امروز با این جراحی ها مخالف هستند.
بعد از صحبت‌ های جنجالی بازیگر مشهور سینما و تلوزیون "پرستو صالحی" در برنامه زنده تلویزیونی، نیوشا ضیغمی هم به جمع مخالفان عمل‌ های جراحی زیبایی پیوست.
 
این بازیگر که به مدد همین جراحی‌ها تغییرات چمشگیری در چهره‌اش دیده می‌شود در گفت‌وگویی با «حاشیه» در واکنش به عمل‌های جراحی زیبایی گفته است: من متنفرم از اینکه همه در خیابان شبیه هم شده‌اند و یک شکل به‌نظر می‌رسند. اگر ایراد بدی در چهره باشد باید با جراحی برطرف کرد اما اغراق در هر چیز نامطلوب است.



تفاوت سالمندان اروپایی و ایرانی از نگاه الهام حمیدی (عکس)

الهام حمیدی صفحه اینستاگرام خود را به عکسی از یک پیرزن 90 ساله اروپایی اختصاص داد. 
الهام حمیدی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با قرار دادن عکسی از یک پیرزن آلمانی در صفحه اینستاگرامش درباره امید به زندگی بین سالمندان اروپایی نوشت. 

الهام حمیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"این پیر زن آلمانی یکی از خانم‌های پیر و بیشمار سرزنده حاضر در آلمان و بعضی از جاهای اروپاست که در اوج کهولت و با سنی حدود ٩٠ سال سرزنده و سرشار از امید در حال دیدن محصولات جدید ب. ام و و بررسی آخرین آپشن هاست، واقعا نشاط و امید به زندگی در بین این پیر زنان و پیرمردان اروپایی بویژه آلمانی چی می‌گه و چه می‌کنه، سن یک عدد است و دل‌های جوان است که با عشق و شادی عمری طولانی و سلامت می‌کنند، به نظر شما اکثر همسن‌های این خانم در ایران در چه حال و وضعیتی هستند و اگر خانه سالمندان نباشند چند نفر از جوانان و اعضای خانواده شان درگیر نگهداری و ویلچر و بیماری و آب میوه و زیر بغلشون و گرفتن و سایر مسائل هستند؟ قدر مو سفید‌ها را بدانیم و قدر سلامتی خودمان را بیشتر، چون نسل قبل از ما و پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ هامون که هم نسل این خانم هستند کم آوردند وای به حال نسل ما، به امید سلامتی و روحیه بالای مو سفیدانمان هر چند که خدمت به خانواده و پرستاری این عزیزان توفیقی است برای آخرت و دوران پیری خودمان، از رنگ‌های شاد استفاده کنید."