Thursday, March 30, 2017

اقدام زشت و شرم آور مربی کشتی با 10 دختر نوجوان + عکس

رادنی توماس" 39 ساله یک معلم ریاضی 10 تن از شاگردان خود را مورد تعرض جنسی قرار داد. متهم که به عنوان مربی کشتی نیز در مایزویل، تگزاس مشغول به فعالیت است با طیف وسیعی از اتهامات روبروست. 


به رغم اینکه وی اتهامات وارده علیه خود را رد کرده است، اما باید در جلسه دادگاه برای رسیدگی به جرائمش در دادگاه حضور پیدا کند. بر اساس گزارش رسانه های محلی، توماس از موقعیت شغلی خود سواستفاده کرده و دانش آموزان خود را مورد اذیت و آزار قرار داده است. این معلم ریاضی شاگردان خود را برای اینکه شغل خود را از دست داده، مورد سرزنش قرار داده است. توماس در حال حاضر در انتظار محاکمه به اتهام تجاوز Rape جنسی به دختران 13 تا 17 سال بسر می برد. بر اساس شواهد موجود در دادگاه این حوادث Accidents تلخ بین آگوست سال 2016 تا ژانویه سال 2017 به وقوع پیوست


تیپ عجیب و غریب خانم بازیگر در کنار همسرش (عکس)

عکسی متفاوت از سولماز غنی و همسرش



Saturday, March 25, 2017

تصویری: ٩راهكار طبيعي براي داشتن دندان هاي سفيد

با این 9 روش دندان هایی سالم و تمیز داشته باشید












Thursday, March 16, 2017

عکس کمیاب و دیده نشده از بهروز وثوقی و اصغر فرهادی در خارج از کشور



اسکار 2017 فیلم فروشنده باعث شد که اسطوره سینمای ایران بهروز وثوقی پیام تبریک خود را برای اصغر فرهادی ارسال کند

اصغر فرهادی این روزها حسابی در بین رسانه های داخلی و غربی مورد توجه قرار گرفته است . اسکار 2017 فیلم فروشنده باعث شد که اسطوره سینمای ایران بهروز وثوقی پیام تبریک خود را برای اصغر فرهادی ارسال کند .

پیام بهروز وثوقی به اصغر فرهادی

صغر فرهادی با این جایزه درجهان سینما جایگاهی جاودانه پیدا کرد/مهم‌تر از اینکه چه کسی جایزه راگرفت، پیام او بود که نشان میداد چقدر مردمش رادوست دارد

 




Wednesday, March 15, 2017

عکس عاشقانه "محسن چاوشی" و همسرش

بدون متن




Tuesday, March 14, 2017

ایوانکا ترامپ و همسرش و شکار تصاویر خاص از آنها

ایوانکا ترامپ، 35 ساله، و شوهرش "جرد کوشنر" پیش از آماده شدن برای گردش بیرون شهری خانوادگی در هوای نسبتا سرد واشنگتن حین انجام ورزش صبحگاهی دیده شدند.








خوشگذرانی بازیگران زن و مرد مشهور در بوشهر (عکس)

بهران رادان، شبنم مقدمی، فاطمه معتمدآریا و گروهی از هنرمندان دیگر در بوشهر



Monday, March 13, 2017

تصویری دلخراش از اسیدپاشی روی صورت خانم بازیگر!

گریم اسیدپاشی شده مریم پالیزیان در لانتوری را ببینید!



مانتو، شلوار و کلاه عجیب خانم بازیگر وسط خیابان + عکس

بدون متن




Friday, March 10, 2017

تصاویری از کمپ آوارگان لهستانی در حومه تهران

بدون متن















رژيم هاي غذايي ورزشكاران و هنرمندان مشهور چیست؟ (عکس)

بدون متن















Monday, March 6, 2017

لیلا اوتادی با حجاب و پوشش عجیب +عکس

لیلا اوتادی پست اخیر خود را به تصویری از خود در پوشش لباس بندری اختصاص داد.
لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران با تصویری از خود در پوشش بندری و چهره ای نقاب زده بروزرسانی کرد.




پسر شیشه ایم مرا با نامزدش اشتباه گرفت و این کار را کرد! + عکس

یک عمر با آبرومندی زندگی کردیم و دلمان خوش بود سر پیری بچه‌هایمان را به سر و سامان می‌رسانیم و یک نفس راحت می‌کشیم. 
خسته و درمانده شده‌ام. شما بگویید چه خاکی بر سرم بریزم. یک عمر با آبرومندی زندگی کردیم و دلمان خوش بود سر پیری بچه‌هایمان را به سر و سامان می‌رسانیم و یک نفس راحت می‌کشیم.

دو دخترم را راهی خانه بخت کردیم. معتاد شیشه دلایل طلاق حوادث تهران ازدواج با معتاد خوشبختانه زندگی خوبی دارند و از آن‌ها راضی هستم. اما افسوس عمر شوهرم قد نداد کارهای پسرم را هم سروسامان بدهیم. او فوت کرد و مرا با غم و غصه دنیا تنها گذاشت. بعد از مرگ همسرم بار زندگی را یک تنه به دوش گرفتم. اجازه نمی‌دادم خم به ابروی تنها پسرم بیاید. هرچه اراده می‌کرد، برایش مهیا می‌ساختم. دو خواهرش نیز خیلی هوای او را داشتند. از گلوی خودمان می‌زدیم تا شازده پسرم هیچ کم و کسری نداشته باشد.

ولی نمی‌دانستیم با این محبت‌های بی‌حد و اندازه چه ظلم بزرگی در حق این بچه می‌کنیم. او زیاده‌خواه و مغرور و بلند‌پرواز بار آمده بود و هر موقع هم می‌خواستیم دو کلمه حرف حساب بزنیم داد و فریاد راه می‌انداخت که اگر پدرم زنده بود، چنین و چنان می‌کرد و… پسر ناخلف با این اخلاق و رفتارش سوهان عمرم شده بود. برایش زن گرفتیم تا بلکه سر عقل بیاید و مسئولیتی گردنش بیفتد. ولی سه چهار ماه از عقدشان نگذشته بود که عروسم دادخواست طلاق داد. می‌گفت پسرم به شیشه آلوده است و چندبار می‌خواسته خفه‌اش کند.
دختر بیچاره مهریه‌اش را بخشید و جانش را آزاد کرد. حال پسرم بعد از جدایی نامزدش خیلی بدتر شد. این اواخر سر کوچک‌ترین بهانه‌ای به طرفم حمله می‌کرد و کتکم می‌زد. چند روز قبل پس از مصرف مواد مخدر دچار توهم شد. مرا با نامزدش اشتباه گرفته بود و می‌گفت چرا طلاق گرفتی و… نزدیک بود مرا بکشد. از دستش شاکی شدم و ما را به مرکز مشاوره پلیس معرفی کردند. نمی‌دانم مشکلمان حل می‌شود یا نه. محبت بیش از حد باعث شد سرنوشت این پسر ناخلف تباه شود. ما هم مقصریم


Friday, March 3, 2017

خوشمزه ترین پیتزای جهان سه هزار دلار قیمت دارد (عکس)

 شاید تا حالا پیتزاهای زیادی را خورده باشید و حتما می دانید که پیتزا انواع متفاوتی دارد و پیتزا مخصوص محبوب ترین است و پیتزا گوشت و پپرونی هم طرفداران مختص خود را دارد.
دامنیکو کرولا گرانترین پیتزای جهان را با خوراک های گران قیمت از جمله گوشت گوزن،سس گوجه مخصوص، ماهی قزل آلا دودی اسکاتلندی، خرچنگ تازه و ترد و خاویار پخت کرده است. به گزارش سماتک این پیتزا برای تامین هزینه‌های خیریه در حراجی به قیمت 3000 دلار به فروش رفت.
اگر احیانا به دنبال عجیب ترین پیتزا جهان به لحاظ محتوایش بودید در نیویورک و رستوران نینو بلیزیما سراغ آن را بگیرید. شما با پرداخت هزینه گزاف 1000 دلار و یا 125 دلار برای یک برش پیتزا می توانید دست خود را زیر یک پیتزای لوکس که محتوایش انواع خاویارهای دنیا ، خرچنگ تازه و پیاز و خامه بگیرید و میل کنید.